Thursday, January 27, 2011

Ett klick bort..

Det sköna med internet är tryggheten i förvissningen i att hur vidrig, sjuk, provocerande, tråkig, elak eller kass man än kan framstå som ibland- så finns det alltid någon som är värre- bara några få klick bort.

Har svårt att visa förståelse för folk utan förståelse så jag hör till de utan förståelse. F*a vad jag hatar er utan förståelse! Allting är ert fel! :>

Nä, men. Just nu irriterar jag mig på allt denna människa säger eller gör. Kan tuffa, snygga svanar tillbakabildas till äckliga paddor som bara vet och erkänner saker som existerar i deras egen lilla pöl? Hur kan det gå så snabbt. Är detta resultatet av olycka, eller lycka? Är det kanske sant att ignorance is a bliss.

*inser plötsligt hur svenssonlivet förgiftar en människa*

...Jag vill också bli förgiftad och förvandlas till en padda och ha en alldeles egen liten PÖL att leka i.

No comments:

Post a Comment