Sunday, September 21, 2014

Förra posten...

Förra posten skrevs för något, eller några år sedan. Jag sparade den för det kändes som att jag var FÖR upprörd. Jag blev rädd och draftade den.

Nu, långt senare valde jag att posta den ändå. Jag var väldigt upprörd när den skrevs och...jag tänkte att det kan jag stå för.

Men hädanefter ska jag öra som vanligt och mest posta mina foton och bilder här inne och hålla upprörda känslor på min personliga blogg "Mötje av åsit" /På ren storsvenska: Mycket av inget".

Nu för tiden har jag en hel del saker som tar tiden i anspråk, men att rita är som att andas och det sker ständigt i någon form. Problemet är att ta sig tiden att lägga upp det här, eller på deviantart.com

Jag....ska undvika att lova något jag inte kan hålla, men jag ska göra mitt bästa att börja posta mer frekvent.

No comments:

Post a Comment