Monday, January 19, 2009

Fototriss - Frost





F
örra veckans fototriss var att fota ett valfritt motiv från tre olika vinklar. Det här blev mitt första bidrag till denna veckovis återkommande tillställning. Denna vecka är temat frost. Eftersom det varit ont om just frost i min del av landet så gjorde jag något tråkigt- jag letade upp några gamla frostbilder som jag tog för ca 6 år sedan uppe i norrbotten (strax norr om Piteå) i december-Januari någon gång då temperaturen låg på 25-30 minugrader och hästarnas fukt i stallet skapade enorma och vackra kristallbildningar på fönstret. Förlåt för den dåliga bildkvalitén, men jag har inte tillgång till orginalbilerna från den dator jag sitter på nu.

2 comments:

  1. Tvåans frostrosor var fina. Ett konstverk.

    ReplyDelete
  2. Härliga frostbilder! Trean blir favoriten hos mig.
    Ha det gott!

    ReplyDelete