Tuesday, September 28, 2010

Computersex

Nej, det här är inte ett försök att locka hit fler besökare- utan det är en låt som jag älskade som "ung" och fortfarande finner som otroligt underhållande ännu idag- Welle: Erdballs Computersex.
Texten sjungs på tyska (som du hör) men jag har här nedan delvist översatt den till svenska så ni förstår varför den är så fin ;>

Jag är så ensam, helt ensam i min själ.
Kom slå på dig. Från långt borta jag rör dig.
Kan du känna den? Kom och var kall som jag.

Nu kysser jag din hud av plast
Vuxenchip har installerats
Från långt borta pratar jag med dig.
Kan du höra det?
Kom och ha "Sex med mig!"

Computersex! Computersex!
Computersex! Computersex!

Din kropp kan inte se.
Tryck på en knapp och du blir vacker.
Ur min dator kommer illusionen.
Kan du känna det?
Min utlösning!

No comments:

Post a Comment