Wednesday, December 29, 2010

Gott nytt år!

Jag tänker inte rabbla en lista på saker jag har fått- då det är sekundärt :P Men jag tror att de klappar jag ordnae detta år gick hem hos de flesta mottagare och det glädjer mig enormt! Sen msåte jag bara få säga hur mysigt det är att få klappar då man minst anar det! Fick superfina jul och födelsedagspresenter detta år! Tack så mycket!

Firade julen och födelsedagen hos mina svärföräldrar och deras två söner för tredje gången i rad, lika mysigt som alltid. Det är skönt att komma ut på landet i norrländsk natur och sitta framför en öppen spis med trevligt sällskap. Men all god mat får en att bli dåsig och däst. Känns som att man mest bara vräkt i sig en massa go´saker och sovit. De där hurtiga, kylbitande promenaderna uteblev totalt.

Tack alla för era grattulationer nu då jag dingade 30 år. Blir det 30 år till så är jag nöjd och glad. Nu laddar jag inför det nya året som ska firas in tillsammans med min pojkvän och ett par vänner i staden Linköping. Det ska bli både skoj och mysigt. Sen blir det fokus under våren på skolan och min kommande utställning i Öjebyn till hösten 2011.

Är så spännande, 2011 känns lovande.
Har svårt att se hur det kan bli värre än 2009, eller hösten 2010.
Från botten kan det bara gå uppåt!

Sköt om er och jag hoppas ni haft en bra julhelg- men såklart att ni även har haft det bra i överlag!

No comments:

Post a Comment